De 9+ organisatie

De 9+ organisatie

Van marketshare naar mindshare

Uitvoering
Boek , 176 pagina's
ISBN
9789089650405
Gepubliceerd
2010
€ 32,50
niet meer leverbaar

Genomineerd voor het managementboek van het jaar 2011

In all the most relevant aspects, this book gets a 9+

B.Joseph Pine II, co-author, De Beleveniseconomie

Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste. Inzicht in de onbewuste drijfveren biedt enorme kansen om ‘binnen te komen’ in het hoofd van de klant: van business doen naar relaties bouwen en van Operational Excellence naar Customer Excellence. Dit biedt bovendien dé kans op een doorbraak in klanttevredenheid, die nu nog vaak blijft steken rond de 7. Een misleidend cijfer, want zo’n voldoende blijkt onvoldoende…

Zie hier het perspectief voor de 9+ organisatie: de onderneming die volledig gebouwd is op het fundament van klantbeleving. De auteurs leggen in tien inspirerende hoofdstukken uit hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen veel relevanter kunnen worden in de belevingswereld van de klant. Deze organisaties verwerven mindshare met een hoger marketshare als gevolg. De bonus? Volledig tevreden en daardoor loyale klanten!

“The 9+ Organization is essential reading for all managers. The authors provocatively and correctly shift attention from market share to its underlying cause: mind share. Success in competing for space in the customer’s mind drives marketplace success. The reader’s mind will certainly be opened up by this book. With its powerful ideas the sky really is the limit.”

  • Gerald Zaltman, The Joseph C. Wilson Professor of Business Administration Emeritus, Harvard Business School
Downloadbare bestanden
Wis filter
  • Berry Veldhoen

    Berry Veldhoen

    Berry Veldhoen (1959) is bedrijfskundige en al ruim 20 jaar actief als business-innovator. Na enkele logistieke managementfuncties was hij als algemeen directeur verantwoordelijk voor de sterke groei van Bolesian een start-up op het terrein van kennistechnologie....
    Veldhoen V
  • Stephan van Slooten

    Stephan van Slooten (op dit moment geen actieve boeken)

    Stephan van Slooten (1969) is marketeer pur sang en sinds 2008 Partner bij Altuïtion. Als allround marketing- en communicatiespecialist met meer dan 15 jaar ervaring in met name de financiële dienstverlening is hij thuis in alle verschillende inhoudelijke...
    Slooten S

Meer weten over (Online) Marketing & sales? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als De 9+ organisatie over (Online) Marketing & sales en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Andere relevante artikelen in de categorie op blog.vanduurenmanagement.nl .

Relevante blogs zoeken...