Verwachte managementboeken

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • De unieke waarde van de derde ring

    Boek  |  2026  |  ISBN 9789493480063

    Veel organisaties hebben een ambitieuze missie of purpose. Maar wat ze daarvan echt waarmaken valt meestal erg tegen. Hun klanten ervaren de dienstverlening hooguit als gemiddeld en inwisselbaar ondanks alle investeringen in het optimaliseren van processen... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Onvoorwaardelijke besluiten in 10 stappen

    Boek  |  2026  |  ISBN 9789493480056

    Wie kent ze niet: halfslachtige besluiten? Besluiteloosheid? Actielijsten waarvan de helft nooit uitgevoerd wordt? Ze kosten leiders miljoenen. En hun geloofwaardigheid. En leiden tot frustraties gemiste kansen en gebrek aan vertrouwen. Het is helaas... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Spreken als een baas

    Boek  |  2026  |  ISBN 9789493480049

    Voor veel mensen is spreken voor een groep een van de engste dingen die er bestaan. En dat merkt hun publiek maar al te goed: te veel sprekers blijven hangen in bullets brave stemmetjes en afgeknepen PowerPoint-praat. Zo zonde. Want goed kunnen presenteren... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Innoventie!

    Boek  |  2026  |  ISBN 9789493480032

    Innovatie is binnen organisaties essentieel om relevant te zijn én te blijven. Innovatie draagt bij aan concurrentievoordeel efficiëntie en aanpassingsvermogen aan een wereld die continu verandert. In het tijdperk van artificiële intelligentie (AI) is... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Chief Communication Officer 3.0

    Paperback, zwart-wit  |  2026  |  ISBN 9789463564403

    Van organisaties mag worden verwacht dat ze de wereld beter achterlaten dan hoe zij haar hebben aangetroffen. De winnaars van vandaag en morgen zijn de organisaties die streven naar positieve langetermijnimpact en oog hebben voor de belangen van álle... lees meer
    003250 € 32,50

    Details  
  • Offload

    Hardcover, steunkleur  |  2026  |  ISBN 9789089657169

    Organisaties zijn overbelast. Ze moeten versnellen om de concurrentie en de ontwikkelingen voor te blijven en dus blijven het management en de Raad van Bestuur maar om nieuwe plannen vragen en targets opleggen. Veel van die plannen en targets worden in... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Van SEO naar GEO

    Paperback, zwart-wit  |  2026  |  ISBN 9789463564427

    Niet eerder was het zo onrustig in de wereld van zoekmachinemarketing. Voor het eerst in de geschiedenis staat de monopoliepositie van Google onder druk. Dit heeft alles te maken met de opkomst van kunstmatige intelligentie zoals ChatGPT. Zoekmachines... lees meer
    002750 € 27,50

    Details