(Online) Marketing & sales

Sorteer op: Titel  |  Prijs  |  Auteur  |  Jaartal
  • Relatietherapie voor klantliefhebbers

    Flexcover, steunkleur  |  2024  |  ISBN 9789089657589

    Hoe kun je meer betekenis geven aan de relatie met je klanten? Een relatie gebaseerd op gedeelde waarden vertrouwen en betrokkenheid? Veel organisaties werken aan het verbeteren van de klantbeleving maar het dringt nog maar tot een kleine groep door dat... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De Mondriaan van Marketing

    Hardcover, zwart-wit  |  2024  |  ISBN 9789089657503

    Word een meester in het creatieve proces en creëer sprankelende communicatie die doelgroepen raakt. Marketeers ondernemers en conceptdenkers moeten voortdurend creatieve merkcommunicatie bedenken om doelgroepen te raken. Maar overhaaste ideeën kunnen... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Duurzame verleiding

    Flexcover, steunkleur  |  2024  |  ISBN 9789089657466

    Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2024 Duurzaamheid is hot . Maar de marketing van duurzame producten vaak not . Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Marketing made simple

    Flexcover, zwart-wit  |  2024  |  ISBN 9789089657404

    Elke dag loopt je bedrijf omzet mis omdat je geen duidelijk plan hebt om nieuwe klanten aan te trekken. En jij bent niet de enige. Het onvermogen om nieuwe klanten aan te trekken en te converteren kost ondernemers en managers veel geld en belemmert grote... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Content & AI

    Flexcover, kleur  |  2024  |  ISBN 9789089657282

    De wereld van AI en al haar mogelijkheden is op z n zachtst gezegd overweldigend. Op letterlijk elk thema ontstaan nu AI-oplossingen. In Content & AI neemt Antal de Waij je mee door het hele proces om een contentstrategie te maken voor je klanten. Hiervoor... lees meer
    004499 € 44,99

    Details  
  • Vaker in de media

    Flexcover, steunkleur  |  2024  |  ISBN 9789089657268

    Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Helaas zijn vrouwelijke experts nog altijd ondervertegenwoordigd in het nieuws. Slechts een derde van de personen die we zien horen en lezen in de media is vrouw blijkt uit onderzoek... lees meer
    003599 € 35,99

    Details  
  • Verbeter je online marketing met Google Analytics, 2e editie
    003999 € 39,99

    Details  
  • De kunst van high end sales

    Boek  |  2023  |  ISBN 9789089657084

    Verkopen aan de beste klanten in de markt vraagt om een totaal andere strategie dan verkopen aan alle klanten. De salesstrategie die je eerder hanteerde werkt niet meer. Je hebt daarom een nieuwe strategie nodig eentje waarmee jij je conversie naar het... lees meer
    002799 € 27,99

    Details  
  • Stoïcijns groeien zonder leadgeneratie (e-book)
    002599 € 25,99

    Details  
  • Stoïcijns groeien zonder leadgeneratie

    Flexcover, steunkleur  |  2023  |  ISBN 9789089656766

    Je wilt nieuwe klanten aantrekken. Klanten waar je graag voor werkt. En klanten die vooral een gezonde marge opleveren. Maar de markt is overspannen. Dus vecht je om alle aandacht en leads. Je leads via campagnes en downloads converteren niet meer. Nieuwe... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Sterk digitaal merk

    Hardcover, steunkleur  |  2022  |  ISBN 9789089656506

    Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2022 Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO s. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt je merk succesvol... lees meer
    003799 € 37,99

    Details  
  • The future of shopping

    Flexcover, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789492873064

    De bekroonde retailgids The Future of Shopping: Where Everyone is a retailer is na gevierde uitgaves in het Frans Engels en Chinees terug met een volledig nieuwe editie The Future of Shopping: re-set re-made re-tail. Een pandemie wereldwijde digitale... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Supercharge your stories

    Flexcover, zwart-wit  |  2022  |  ISBN 9789089656261

    Verhalen vertellen is het oudste gereedschap dat we als mens kennen om gedrag te beïnvloeden. Of het nu gaat over religies economische systemen landen politiekstromingen of merken. Dankzij de verbeeldingskracht van de mens kunnen we ons via verhalen abstracte... lees meer
    003099 € 30,99

    Details  
  • Nummer 1

    Hardcover, kleur  |  2022  |  ISBN 9789089656124

    Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger of Beyoncé? Entertainers... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Klanthelden in de 9+ organisatie

    Hardcover, kleur  |  2021  |  ISBN 9789089655745

    Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo n organisatie is een Klantheld ! Klanthelden zijn 9 ervaringen serviceprocessen medewerkers teams of zelfs complete organisaties... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Thuis ben ik niet zo leuk!

    Hardcover, zwart-wit  |  2020  |  ISBN 9789089654564

    Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico s aan het gebruik van humor. Je... lees meer
    002099 € 20,99

    Details  
  • Key Performance Illusies

    Hardcover, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089654618

    Wereldwijd worden dagelijks miljoenen KPI s (Kritieke Prestatie Indicatoren) ontwikkeld om de prestaties van organisaties te analyseren. Met KPI s kun je succes meten doelstellingen formuleren en organisaties verbeteren. Veel beslissingen groot en klein... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • True Storytelling (paperback)

    Paperback, kleur  |  2019  |  ISBN 9789089654601

    Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Effect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud... lees meer
    003499 € 34,99

    Details  
  • Waardevolle eenvoud

    Paperback, kleur  |  2018  |  ISBN 9789089654359

    Ontevreden gebruikers vertrekkende klanten interne weerstand slechte verkoopresultaten een lastige concurrentiepositie Als nieuwe of bestaande producten diensten of processen niet voldoen zijn de symptomen vaak duidelijk zichtbaar. Veel lastiger is het... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Werken met profielen en persona's

    Paperback, steunkleur  |  2018  |  ISBN 9789089653970

    Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig hebben. Maar hoe doe je dat? Profielen en persona s zijn... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Customers the day after tomorrow

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789082542240

    We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven dan moeten... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Eén fan per dag

    Boek  |  2017  |  ISBN 9789089653291

    Met gewoon tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen zijn trouw en minder prijsgevoelig denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken moet je hun verwachtingen... lees meer
    002099 € 20,99

    Details  
  • De marketingorganisatie van de toekomst

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653468

    Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie.... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Maak ze gek!

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653345

    Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Jos Burgers over klantgerichtheid (paperback)

    Boek  |  2016  |  ISBN 9789089653284

    Drie bestsellers in één speciale editie Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • De superpromoter (2e herziene editie)

    Boek  |  2015  |  ISBN 9789089653031

    Superpromoter is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek want superpromoters zijn van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Hooked

    Paperback, zwart-wit  |  2015  |  ISBN 9789089652706

    We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën maar ze zijn nu al niet meer... lees meer
    002899 € 28,99

    Details  
  • When digital becomes human

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033762

    Bedrijven die het verschil weten te maken met een human touch veroveren het hart van hun klant. Steven van Belleghem: De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Meer omzet met je webshop

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652294

    Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol... lees meer
    002899 € 28,99

    Details  
  • B2B contentmarketing

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089652287

    De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden... lees meer
    003299 € 32,99

    Details  
  • Marketing

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789082033724

    Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In Marketing. De nieuwe principes zet Steven Van... lees meer
    004999 € 49,99

    Details  
  • De wet van Snuf

    Boek  |  2014  |  ISBN 9789089651976

    Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat je geeft krijg je terug. Een krachtig principe dat vrijwel altijd en overal opgaat. Het helpt ons om onze omgeving op een positieve manier te beïnvloeden. Zodat we succesvoller zijn thuis en... lees meer
    002099 € 20,99

    Details  
  • Verleid de klant

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789089651471

    Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat... lees meer
    002599 € 25,99

    Details  
  • De Conversation Manager

    Boek  |  2013  |  ISBN 9789081516389

    De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan.... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Gek op gaten

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789089651150

    Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen waar ze plezier aan beleven of die hun pijn wegnemen. Om... lees meer
    002099 € 20,99

    Details  
  • De Conversation Company

    Boek  |  2012  |  ISBN 9789081516334

    Enkele jaren geleden bestond Twitter niet had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen... lees meer
    002999 € 29,99

    Details  
  • Verleiden op internet

    Boek  |  2011  |  ISBN 9789089650726

    Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien... lees meer
    002499 € 24,99

    Details  
  • Hondenbrokken

    Boek  |  2009  |  ISBN 9789089650191

    Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim de eigenaar van een dierenspeciaalzaak gaat in deze managementroman... lees meer
    002099 € 20,99

    Details